Domov > Opera Viva #06: Ako sa predáva umenie? O marketingu v Štátnej opere.

Opera Viva #06: Ako sa predáva umenie? O marketingu v Štátnej opere.

Vedúca marketingu Dana Kocianová: „Neuspokojím sa s tým, že ak dnes máme vypredané, zajtra už nemusí byť plno.

Vďaka čiastočnému uvoľneniu protipandemických opatrení a zavedeniu covid semaforu pre kultúrne podujatia môže Štátna opera konečne otvoriť svoje brány a privítať divákov. Stojí však pred výzvou, ako znovu zmysluplne zaujať fanúšikov umenia a dosiahnuť takú divácku návštevnosť, aká bola pred pandémiou. O tejto neľahkej marketingovej úlohe, ale aj o tom, akú stratégiu má divadlo v blízkej i vzdialenejšej budúcnosti, sa Alžbeta Lukáčová rozpráva s vedúcou oddelenia marketingu Štátnej opery Danou Kocianovou.

V rozhovore sa venujú nielen témam ako sa „predáva“ vysoké umenie v menšom meste v centre Slovenska a ako sa časom zmenili obchodné a reklamné stratégie, ale aj o tom, na koho sa zameriavajú v súčasnosti, ako si vychovávajú nových operných divákov či o hľadaní a nachádzaní vzťahu k opere.

Hostka: Dana Kocianová – šéfka marketingu

Najnovší podcast Štátnej opery Opera Viva! si môžete vypočuť od utorka 4. mája 2021 na webovej stránke Štátnej opery a v podcastových aplikáciách.

Naši partneri